Ojeté Mitsubishi Outlander 2.2 DiD 4WD 6AT nabídne za málo peněz hodně muziky

Foto: netcarshow.com

Současná situace na trhu ojetin velkým SUV příliš nepřeje. To se projevuje na poklesu jejich cen, což nahrává zákazníkům, kteří po takovém autě touží. Mitsubishi Outlander třetí generace je příkladem auta, které nyní rozhodně stojí za úvahu. Vypadá totiž velmi kultivovaně, přitom se nezalekne ani středního terénu. „Když SUV tak jedině Mitsubishi, když Mitsubishi, tak jedině Outlander,“ takto mě přivítal soused, když jsem před dům přivezl novinářský Outlander v limitované edici, která odkazovala na 100 let existence značky. Jak to s Outlanderem je ve skutečnosti jsme tedy nakonec jeli zjišťovat spolu.


Výrobce představil třetí generaci SUV Outlander na ženevském autosalonu už v roce 2012. Posledním faceliftem prošel vůz v modelovém roce 2016. Hlavní změna se odehrála na přídi. Novému designu výrobce říká „Dynamický štít“. Postupně se tento design přenese na všechny modely japonské značky. V modelové řadě značky stojí Outlander mezi kompaktním SUV ASX a velkým offrodem Pajero. Pokud tedy nepočítáme nejmenší a nejnovější přírůstek, malé SUV Eclipse Cross.

Foto: netcarshow.comOutlander je auto optimální velikosti. Ani velké, ani malé. Hodí se pro chlapa i pro ženskou. Při jízdě posádku pěkně nese bez ohledu na kvalitu silnice. Dobře se do něj nastupuje a poskytuje dostatečný nadhled na dění na silnici. Na všech sedadlech mají pohodlí i urostlejší postavy. Během testu jsme měli Outlandera postaveného v kempu u stanu. Velmi dobře nám posloužily jeho velké úložné prostory. Součástí výbavy limitované edice 100 let je totiž i sada na zvětšení zavazadlového prostoru na 665 litrů. Objemné schránky pod středovou loketní opěrkou a před spolujezdcem spolknou celou řadu věcí, které jsou potřeba na cestách. Při luxování auta jsem pak ještě objevil prohlubně pod předními sedačkami, které mohou sloužit jako dodatečné úložné prostory. K dispozici je také dostatek zásuvek pro nabíjení telefonů. Na střeše má Outlander praktické ližiny na upevnění nosičů čehokoli podle potřeby majitele. Po praktické stránce tak poslouží Outlander na výbornou.


Ojetý Jeep Grand Cherokee nepotěší každého, ale znalce nadchne
Test ojetého SUV BMW X5 (e70). Ani po letech není pro každého
ZPÁTKY DO MINULOSTI - TEST LADA NIVA 4x4
MERCEDES GL – ANI JAKO OJETINA NENÍ MERCEDES GL PRO KAŽDÉHO


Foto: netcarshow.comPokročilá fáze výrobního cyklu ovšem sebou přináší i výhody. Jsou odstraněny “dětské nemoci” a problémy s kvalitou ve výrobě. Technika je obecně u déle vyráběných modelů spolehlivější. Pohon všech kol 4WD je v Outlanderu k dispozici ve třech módech ECO, AUTO a LOCK. S tím prvním ušetříte, s tím druhým se nemusíte o nic starat na všech typech povrchů a ve třetím módu, který se hodí do těžkého terénu, jde na obě nápravy stejný točivý moment. Točivý moment naftového přeplňovaného řadového čtyřválce o objemu 2 268 cm3 má maximální hodnotu 360 Nm v rozsahu otáček od 1500 do 2750/min. Šestistupňová automatická převodovka napomáhá ke klidné jízdě v nízkých otáčkách. Umožňuje zařadit redukci v poloze páky L. Velká pádla řazení pod volantem pomáhají urychlit řazení při sportovní jízdě a využít maximální výkon motoru 110 kW (150 k) v 3500 otáčkách. Tlačítkem ECO mode Outlander trochu zleniví, ale mimo město si vezme jen 6,9 litrů nafty na 100 km.

Outlander nezůstává pozadu ani s technologiemi na palubě. Užitečnými pomocníky na dlouhé cesty jsou adaptivní tempomat a systém na podporu udržování v pruhu. Má systém pro nouzové brzdění, rozpoznání chodců a předcházení následků čelního nárazu. Posádku chrání sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče. Snadnou manipulaci ve svahu umožňuje elektrická brzda s funkcí automatického přidržení.

Při nastupování a startování můžete nechat klíč v kapse. Součástí akční výbavy je i zpětná kamera a navigace. O obraz se stará multifunkční přístroj Pioneer s dotykovou obrazovkou. Audiosystém podporuje příjem DAB rádia, umožňuje Bluetooth handsfree připojení a rozumí si s ovládáním na volantu. Do akční výbavy také patří vyhřívaná přední sedadla. Limitovaná edice 100 let má přinést zákazníkovi výhodu až 100 tisíc korun oproti běžnému ceníku značky. Cena testovaného vozu byla v době uvedení na trh na 924 tisíc korun. Dnes se dá ojetina z roku 2017 koupit s touto motorizací za necelých 380 tisíc. A to není vůbe špatná nabídka.

Ojeté Mitsubishi Outlander 2.2 DiD 4WD 6AT nabídne za málo peněz hodně muziky

netcarshow.com

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…


TestyOjetin.cz 

FOLTÝN PUBLIC RELATIONS
Rybná 24
110 00   Praha 1 
info@testyojetin.cz 

Ochrana osobních údajů

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.
K provozování webových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) využíváme takzvané „cookies“. Jde o malé soubory sloužící k přizpůsobení obsahu Webu, k měření jeho funkčnosti a k publikování a zobrazování takového obsahu, který koresponduje s Vašimi zájmy a preferencemi. Používáním tohoto Webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. V případě, že se sběrem a uchováváním cookies nesouhlasíte, změňte si, prosíme, požadované nastavení Vašeho prohlížeče. Více informací naleznete po stisknutí tlačítka „Cookies“.