Testy ojetých aut, recenze nových aut

Holky otestovaly ojetý Renault Twingo Miss Sixty (2011) a moc ho nešetřily

28.09.2020 Eliška Konečná
Foto: favcars.com

Komfort 6 / 10

Prostornost 6 / 10

Testovaná motorizace 6 / 10

Kvalita zpracování 7 / 10

Ceny oprav 7 / 10

Ceny ojetin na trhu 7 / 10


Hodnocení redakce6.50

Uživatelská hodnocení-


Renault se spojil s italskou módní firmou a připravil pro své ženské zákaznice speciální edici modelu Twingo, nazvanou  Miss Sixty. Něžnému pohlaví tak naservíroval karamelku, která je ale možná až příliš sladká. Verze Miss Sixty se sice tu a tam na českých inzertních serverech objeví, ale v testované růžové barvě není na prodej ani jeden kus. Což by nemuselo vadit, holkám se tahle barva stejně moc nelíbila. I přes to, že auto bylo určené spíše pro kratší jízdy na nákupy, a ojetiny by nemusely mít příliš najeto, při případné koupi vždy vyžadujte servisní historii. Ať nejste překvapeni, že si třeba pořídíte kousek z milánské autopůjčovny.


Renault Twingo Miss Sixty je stylovka, určená naprosto odlišné zákaznické skupině, než kterou reprezentuji já. Místo standardního testu jsme proto tentokrát požádali tři zástupkyně něžného pohlaví,  aby vyslovily na tohle autíčko svůj názor. Holky měly radost a jejich názory na sebe nenechaly dlouho čekat. Tady jsou:

Kristýna, 22 let

Foto: favcars.comZdá se, že Renault chtěl sice vytvořit „holčičí“ auto, ale nakonec se asi nějak zalekl klasické růžové, a tak zvolil tuhle starorůžovou. Ta barva je taková bezpohlavní, prostě nezaujme. Když už bych si takhle stylové auto kupovala, tak určitě kvůli výjimečnosti a jisté nepřehlédnutelnosti. A k tomu patří výrazná barva. Takže - na první pohled mě Twingo nijak nezaujalo a na ulici bych se za ním asi neohlédla. Ale jinak se mi to auto líbí. Do města jako dělané, všude snadno zaparkuje. Špatně se mi řadilo, ale to je asi tím, že mělo najeto pouhých 75kilometrů. Hodně příjemná je celoskleněná střecha – ve spojení s klimatizací se i ve třicetistupňových vedrech dala v autě udržet příjemná teplota, bez obtěžujícího foukání mrazivého vzduchu. Z toho mám vždycky angínu. Špatně se mi nastavoval sklon opěradla. Raději mám otočný mechanismus než páčku, která celé sedadlo sklopí. Když jsme u těch sedadel – růžové okraje jejich čalounění bych si vážně odpustila. S Twingem jsem také zažila jednu nepříjemnost. Tak nějak jsem automaticky předpokládala, že se po nastartování rozsvítí přední světla. Bohužel, světla se nerozsvítila, na což mě upozornila až hlídka dopravní policie.

Jana, 31 let

Foto: favcars.comAutíčko je docela pěkné. Asi před šesti lety jsem také jezdila Twingem v nějaké speciální edici. Nevím už, jak se edice jmenovala, ale bylo to auto s jasně červenou barvou a s takovým sportovním duchem. Tenkrát se za autem kolemjdoucí ohlíželi. Za tímhle růžovým ne, což je škoda. Líbilo se mi, že oproti mému původnímu Twingu, je tohle uvnitř o hodně větší. Chybělo mi ale více odkládacích prostor. Nebylo kam si dát lahev s vodou, nebo kelímek s kávou. Na telefon a další drobnosti je místo pouze nad volantem, což mi moc nevyhovovalo. Navíc ten budík před volantem. K čemu to je ? Otáčkoměr ? Fakt to potřebuji ? Twingo docela pěkně jelo a tak jsem dostala nápad, že vyrazím se dvěma kamarádkami na brusle do Poděbrad. Bohužel z výletu sešlo, protože místa v zadu je opravdu hodně málo a do kufru se nám nevešly batohy s bruslemi, přilbami a chrániči. Předem upozorňuji případné „šťouraly“ že nejtěžší z nás váží 56kg. I tak se ale vzadu nesedí dospělé osobě při delších cestách nijak pohodlně. Twingo je auto do města, pro single dívku nebo ženu, která nepřepravuje děti ani rozměrné nákupy a na výlety jezdí maximálně ve dvou. Takové řidičce pak udělá radost nejen svým vzhledem, ale i cenou, která začíná na 222.900,-Kč. A to si myslím, že je za auto, které se od běžné konfekce odlišuje, docela prima cena.



Karolína, 40 let

Foto: favcars.comTak tohle je super autíčko. Fakt se mi děsně líbí. Jenom možná kola by nemusela být růžová, to mi přijde divný. Jezdím s větším autem, protože vozím děti a psa a tak mám často problém se zaparkováním. S Twingem se mi parkovalo jedna radost, ale Bart (náš labrador), musel zůstat doma, což opravdu těžce nesl. Není to tedy druhé auto do domácnosti, ale spíše jako třetí – pro dceru. Uvnitř je pro řidiče i spolujezdce docela dost místa, vzadu to je o dost horší. Překvapil mě hodně malý zavazadlový prostor, ale pak jsem zjistila, že jej lze zvětšit posunutím zadních sedaček. Pro přepravu nákupu nebo sportovní tašky na aerobik to úplně postačuje. Líbily se mi koberečky a výšivkou Miss Sixty i květinový motiv na kapotě a sloupcích u dveří. Naopak moc hezky nepůsobil růžový rámeček kolem otáčkoměru. Navíc, ten by mohl zmizet úplně. Osobně by mi nijak nechyběl. Trochu potíže nastaly také při seřizování výšky sedadla. Funguje tam takový zvláštní „hupavý“ mechanismus a sedadlo se mi tak nepodařilo seřídit úplně ideálně.

Kdyby se mě manžel zeptal, jestli bych chtěla Twingo Miss Sixty pod stromeček, tak bych skákala radostí. Jenže moje druhé já by přemýšlelo, k čemu by mi takové auto bylo. Ale vlastně k čemu… Přeci pro radost. I muži si nakonec pořizují placatá červená auta, která nejsou k ničemu jinému, než pro radost, ne ?

Holky otestovaly ojetý Renault Twingo Miss Sixty (2011) a moc ho nešetřily

favcars.com

Další články




K provozování webových stránek www.testyojetin.cz využíváme takzvané „cookies“. Jde o soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a k publikování a zobrazování takového obsahu, který koresponduje s Vašimi zájmy a preferencemi. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. V případě, že se sběrem a uchováním cookies nesouhlasíte, opusťte, prosíme, tyto webové stránky.