Testy ojetých aut, recenze nových aut

PRODEJE PEUGEOT V ČR ROSTOU

18.10.2019 Redakce

V březnu značka Peugeot na klesajícím českém trhu obchodně rostla. Celkově za první čtvrtletí roku 2019 registrovala 3600 vozů a s tržním podílem 5,57 % obsadila pátou pozici v žebříčku automobilových značek.


Po celé první čtvrtletí letošního roku vykazovala značka Peugeot v České republice rostoucí prodejní výsledky. Oproti loňskému roku, ve kterém se jí podařilo překonat se značným odskokem prodejní rekord, je pro ni letošek ještě úspěšnější. Navýšila počet registrovaných vozů o 16,8 % (+519 kusů), a realizovala zajímavé tržní podíly: 5,81 % v lednu, 6,01 % v únoru a 4,96 % v březnu. Stala se tak jednou z nejvíce rostoucích značek na českém trhu. 

Celkově za první čtvrtletí roku 2019 Peugeot registroval v ČR 2808 osobních a 792 lehkých užitkových vozů. Na trhu osobních vozů obsadil s 4,71 % pátou příčku. Loni mu přitom patřila až sedmá pozice s podílem nižším o více než jeden procentní bod (3,7 %). V kategorii lehkých užitkových vozů vede Peugeot i nadále pořadí automobilek se 792 registrovanými vozy a podílem na trhu 15,75 %. Nárůst oproti stejnému období loňského roku činí 11,9 %. 

V březnu automobilový trh v ČR opět klesal a s ním i většina automobilek. Z prvních patnácti v žebříčku byl Peugeot jedinou rostoucí značkou. Registroval 943 osobních a 212 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 1155 registrací dosáhl nárůstu o 1,8 %. Prodejní dynamiku značky Peugeot udržuje zejména úspěšná a osvědčená řada SUV, která si vydobyla renomé po celém světě. Stále více se také začínají prosazovat nejnovější přírůstky modelové řady Peugeot – fastback 508 a Rifter. Potenciál nabídky značky dále vzroste v červnu, kdy bude na český trh uvedena velmi očekávaná novinka Peugeot 508 SW.


Další články