Legendární Lancia Delta HF Integrale z roku 1989 je na prodej


Každý fanoušek automobilismu musí zaplesat. Tohle auto je totiž skutečnou legendou a mít ho v garáži je snem nejednoho petrolheada. Vlastnit Lancii Delta to je jako vlastnit kus automobilové historie.


Lancia Delta se poprvé představila veřejnosti v roce 1979 a hned následující rok získala titul Auto roku. Model vznikl na společné platformě s modelem Fiat Ritmo a zpočátku se na jeho vývoji podílel i švédský SAAB. První generace Delty byla nabízena s motory 1,3 a 1,5 a udivovala především svými jízdními vlastnostmi.  Nadčasové řešení celého automobilu a především jeho zadní kinematiky bylo ale časem zneváženo zejména vysokou poruchovostí elektrických i mechanických částí a korozí karoserie vyráběné z nekvalitního ruského plechu (dodávaného v rámci bártru za výstavbu automobilky VAZ v Togliatti).


Test rychlosti: ŠKODA Superb 2,0 TSI proti BMW X2 M35i
Tohle je absolutní vzácnost – Audi Quattro z roku 1986
Tak tohle je brutální ojetina - Maybach S 600 Brabus Rocket
Na prodej je Audi RS 6 Kimiho Raikkonena. Ukočírovali byste tuhle bestii s výkonem větším než má Ferrari?


Nabízený vůz je podle jeho španělského majitele v úžasném stavu, včetně interiéru se sedadly Reccaro, které nenesou téměř žádné známky používání. Zajímavostí je, že se jedná o přestavbu z původního 8V motoru na dvoulitrový čtyřválcový motor 16V s turbem, rozvodem DOHC a pohonem 4x4. Točivý moment je rozdělen v poměru 47% vpředu a 53% vzadu. Přeplňovaný dvoulitrový motor Lancia 16V dává výkon 200 koní (149 kW) při 5 500 ot / min, a vytáhne auto až na maximální rychlost 220km/h, při zrychlení z 0 - 100 km / h  za 5,7 sekundy. Toho je dosaženo především díky větším vstřikovačům, turbodmychadlu Garrett T3 a účinnějšímu mezichladiči. Motor je samozřejmě optimalizován na použití běžného bezolovnatého benzínu.

Prodávaný kus má nová kola i pneumatiky, nové palivové potrubí, zapalovací svíčky a všechny filtry. Nový majitel se však bude muset smířit s tím, že ve voze není nainstalovaná klimatizace ani autorádio. Cena vozu je 32 tisíc dolarů a podle nás se může jednat o docela zajímavou investiční příležitost.

Zdroj a foto: eBay.com

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…


TestyOjetin.cz 

FOLTÝN PUBLIC RELATIONS
Rybná 24
110 00   Praha 1 
info@testyojetin.cz 

Ochrana osobních údajů

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.
K provozování webových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) využíváme takzvané „cookies“. Jde o malé soubory sloužící k přizpůsobení obsahu Webu, k měření jeho funkčnosti a k publikování a zobrazování takového obsahu, který koresponduje s Vašimi zájmy a preferencemi. Používáním tohoto Webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. V případě, že se sběrem a uchováváním cookies nesouhlasíte, změňte si, prosíme, požadované nastavení Vašeho prohlížeče. Více informací naleznete po stisknutí tlačítka „Cookies“.