Data od společnosti McKinsey & Co. 2024 Mobility Consumer Pulse ukazují, že 46 % majitelů elektromobilů ve Spojených státech chce kvůli nedostatečné nabíjecí infrastruktuře přejít na…
Testy ojetých aut, recenze nových aut
Petrolheadi pláčou, ekologové poskakují radostí. Administrativní tlaky na snížení emisí u motorových vozidel jsou enormní a tak v podstatě každá automobilka přichází s nějakým elektrickým modelem. Ne proto, že by si je žádal trh, ale proto, protože prostě musí mít ve svém modelovém portfoliu vozidlo s nulovými emisemi. No jo, ale dává to smysl? Ekonomický nebo ekologický? Kde se bude brát energie, kterou budeme elektrovozy nabíjet? Jak se za 10 let budou likvidovat vysloužilé baterie? Kde si na cestě na rodinnou dovolenou do Chorvatska budu auto dobíjet? Nepojedu tam nakonec dva dny? A co doma v paneláku? Vyhodím si prodlužovačku z okna? No a co v budoucnu s ojetými elektromobily, jejichž baterie dosluhuje?
Data od společnosti McKinsey & Co. 2024 Mobility Consumer Pulse ukazují, že 46 % majitelů elektromobilů ve Spojených státech chce kvůli nedostatečné nabíjecí infrastruktuře přejít na…
Technika a kapacita baterie Peugeot e-208 je postaven na modulární platformě e-CMP, která je přizpůsobena pro elektrický pohon. Elektromotor o výkonu 100 kW (136 koní) poskytuje vozu…
Podle agentury Reuters plánovala Tesla snížit výrobu Modelu Y v čínské továrně Gigafactory Shanghai v období od března do června nejméně o 20 %. Podle údajů Čínské asociace výrobců…
Koncern Volkswagen oznámil investici 2,5 miliardy eur do svého čínského výrobního a inovačního centra v Hefei a potvrdil vývoj dvou modelů ve spolupráci s čínským výrobcem elektromobilů…