Proč Aramco potřebuje BYD? Partnerství s BYD, světovým lídrem v oblasti nových energetických vozidel (NEV), je pro Aramco krokem k diverzifikaci. Prostřednictvím své dceřiné společnosti…
Testy ojetých aut, recenze nových aut
Petrolheadi pláčou, ekologové poskakují radostí. Administrativní tlaky na snížení emisí u motorových vozidel jsou enormní a tak v podstatě každá automobilka přichází s nějakým elektrickým modelem. Ne proto, že by si je žádal trh, ale proto, protože prostě musí mít ve svém modelovém portfoliu vozidlo s nulovými emisemi. No jo, ale dává to smysl? Ekonomický nebo ekologický? Kde se bude brát energie, kterou budeme elektrovozy nabíjet? Jak se za 10 let budou likvidovat vysloužilé baterie? Kde si na cestě na rodinnou dovolenou do Chorvatska budu auto dobíjet? Nepojedu tam nakonec dva dny? A co doma v paneláku? Vyhodím si prodlužovačku z okna? No a co v budoucnu s ojetými elektromobily, jejichž baterie dosluhuje?
Proč Aramco potřebuje BYD? Partnerství s BYD, světovým lídrem v oblasti nových energetických vozidel (NEV), je pro Aramco krokem k diverzifikaci. Prostřednictvím své dceřiné společnosti…
Městská EV trojčata: Twingo, Spring a nově i Nissan Na novém projektu spolupracují tři značky spadající pod alianci Renault-Nissan-Mitsubishi. Po nedávném odhalení vývoje nové generace…
Exkluzivní data společnosti AURES Holdings, provozovatele sítí autocenter AAA AUTO a Mototechna, tak ukazují, že baterie elektrovozů jsou na tom v provozu mnohem lépe, než se obecně…
Ford čelí silné konkurenci čínských elektromobilů Sílící vlna levných elektromobilů z Číny, například značek BYD nebo MG společnosti SAIC, nutí tradiční automobilky k zásadním krokům.…