Deutschlandnetz: nová stanice na A2 u Porta Westfalica V rámci německého programu Deutschlandnetz byly v roce 2024 zadány zakázky na vybudování téměř 1 000 rychlonabíjecích míst na 200…
Testy ojetých aut, recenze nových aut
Petrolheadi pláčou, ekologové poskakují radostí. Administrativní tlaky na snížení emisí u motorových vozidel jsou enormní a tak v podstatě každá automobilka přichází s nějakým elektrickým modelem. Ne proto, že by si je žádal trh, ale proto, protože prostě musí mít ve svém modelovém portfoliu vozidlo s nulovými emisemi. No jo, ale dává to smysl? Ekonomický nebo ekologický? Kde se bude brát energie, kterou budeme elektrovozy nabíjet? Jak se za 10 let budou likvidovat vysloužilé baterie? Kde si na cestě na rodinnou dovolenou do Chorvatska budu auto dobíjet? Nepojedu tam nakonec dva dny? A co doma v paneláku? Vyhodím si prodlužovačku z okna? No a co v budoucnu s ojetými elektromobily, jejichž baterie dosluhuje?
Deutschlandnetz: nová stanice na A2 u Porta Westfalica V rámci německého programu Deutschlandnetz byly v roce 2024 zadány zakázky na vybudování téměř 1 000 rychlonabíjecích míst na 200…
Jak funguje pevná baterie Každá baterie pracuje na stejném principu: lithium-ionty se pohybují mezi kladnou elektrodou (katodou) a zápornou elektrodou (anodou) prostřednictvím elektrolytu. …
Zákon, který má rozhýbat změnu Návrh, který předložil senátor Orji Uzor Kalu z provincie Abia North, má vytvořit právní a politický rámec pro přechod od spalovacích motorů k elektromobilům.…
Čínský gigant BYD dál míří vzhůru. Za prvních devět měsíců roku 2025 firma utržila 566,27 miliardy juanů (asi 79,5 miliardy dolarů), což je meziročně o 13 % víc – nový rekord v historii…