Společnost Nissan vymyslela powerbanku na kolech. Jmenuje se Re-Leaf a Nissan ho představil jako vůz pro krizové situace na bázi známého modelu Leaf. Re-Leaf poskytuje napájení při výpadcích elektřiny v důsledku přírodních katastrof.
Model RE-Leaf využívá obousměrné nabíjení nejen k ukládání elektřiny, ale také k jejímu vracení zpět do sítě, což mu umožňuje zásobovat oblasti, které utrpěly výpadky proudu .Upravená verze nejprodávanějšího elektromobilu Nissan Leaf - RE-Leaf - je také vyšší o 70 mm než standardní vůz. Tento rozdíl mu pomůže při jízdě po silnicích s překážkami nebo spadlými předměty či úlomky. Je také vybaven vlastním ochranným krytem podvozku a širšími rozvody kol, spolu s vlastními podběhy kol a lapači nečistot. RE-Leaf jezdí na 17palcových kolech s pneumatikami, které jsou vhodné do každého terénu. Nissan také v interiéru odstranil zadní sedadla, aby vytvořil větší úložnou plochu.
Šéfka elektrických osobních automobilů Nissan Helen Perry řekla: „Koncepty jako RE-Leaf ukazují možné využití elektromobilů při řízení katastrof a ukazují, že chytřejší a čistší technologie mohou pomoci zachránit životy a poskytnout větší odolnost pro budoucnost.“ Tyto pohotovostní služby, jsou podle slov Nissanu součástí jejich rostoucí strategie, která začala už v roce 2011.