Volvo opouští velkoobchodní model a přesouvá se výhradně do online prostředí

Foto: Volvo

Automobilka Volvo Cars zásadním způsobem mění to, jak a kde se bude setkávat se svými zákazníky. Rozhodla se opustit stávající velkoobchodní model a přesunout se do online prostředí.


Cílem automobilky Volvo je stát se do roku 2030 globálním výrobcem plně elektrických automobilů. V souladu s touto vizí se v následujících letech chystá představit zcela novou rodinu elektrických vozů, které budou dostupné pouze online. V rámci své nové obchodní strategie chce společnost Volvo Cars věnovat značné investice do online prodejních kanálů, radikálně omezit složitost své produktové nabídky a stanovit transparentní ceníky modelů. V kombinaci s online prodejem se společnost Volvo Cars zaměří na kompletní nabídku komfortních zákaznických služeb, které budou k dispozici pod označením Care by Volvo. 

Budoucnost společnosti Volvo Cars je definována třemi pilíři: elektřina, online prostředí a růst.
Lex Kerssemakers, ředitel pro globální obchodní operace

Strategie společnosti Volvo Cars se zaměřuje na nejrychleji rostoucí segment globálního automobilového průmyslu: trh s luxusním elektrickými automobily. Automobilka se zavázala dostat se do popředí tohoto segmentu, a proto se bude z hlediska vývoje zaměřovat pouze na elektrická vozidla. 

Zatímco bude Volvo Cars investovat značné prostředky do platforem pro online prodej, bude ve spolupráci se svými autorizovanými prodejci zároveň budovat pevnější vazby se zákazníky. Autorizovaní prodejci tím pádem zůstanou zásadním dílkem tvořícím zákaznický zážitek, přičemž budou mít i nadále na starosti celou škálu důležitých služeb, jako jsou prodej, příprava vozů, jejich předávání a servis. 

„Je třeba zajistit hladkou integraci ‚online a offline‘ části,“ dodal Lex Kerssemakers. „V každé fázi své cesty, bez ohledu na to, zda se jedná o online prostředí, showroom, Volvo Studio, nebo vlastní jízdu vozem, musí zákazník získat prvotřídní zážitek.“ Program Care by Volvo, který dosud zaštiťoval předplacené služby společnosti Volvo Cars, bude nyní rozšířen na rozsáhlejší nabídku, jejímž smyslem bude dopřát zákazníkům celkově větší pohodlí. 

Online zakoupený vůz Volvo bude dodáván s celým balíčkem komfortní péče, která zahrnuje položky, jako jsou servis, záruka, silniční asistenční služba a na základě dostupnosti také pojištění a různé možnosti pro nabíjení v domácích podmínkách. V rámci svého vlajkového obchodu, který najdete na stránkách volvocars.com, automobilka radikálně zjednoduší proces objednání vozů Volvo, jenž se bude skládat z menšího počtu kroků. 

Zákazníci získají možnost vybrat si z atraktivních předem konfigurovaných elektrických vozů Volvo, díky čemuž bude objednání vozu snadné a pohodlné a jeho dodání rychlé. Další komfort a zjednodušení přicházejí ve formě transparentního stanovení cen modelů. Tím dojde k eliminaci nutnosti vyjednávat a zvýší se transparentnost celého procesu, což přispěje k vyšší důvěryhodnosti značky. 

V průběhu letošního roku bude i v České republice spuštěn online prodej plně elektrických modelů.  Bližší informace o procesu a nabídce budou zveřejněny později.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.