Všichni, kdo hlasují pro likvidaci spalovacích motorů, jsou blázni, píší čtenáři

Foto: David Žídek

Rozhodnutí zakázat v Evropské unii prodej vozidel se spalovacím motorem vyvolalo velkou nevoli nejen českých řidičů. Argumentují slabou dobíjecí infrastrukturou a vysokou cenou aut.


Redakce serveru TestyOjetin.cz vybrala nejzajímavější názory čtenářů, kteří se v diskuzi pod článkem Evropská unie zakáže prodej aut se spalovacím motorem, vyjádřili k rozhodnutí Evropské komise snížit emise CO2 mimo jiné i zákazem prodeje vozidel se spalovacím motorem a to již od roku 2035*.

Petr Špetla: Všichni kdo hlasují pro likvidaci spalovacích motorů jsou blázni, aby se setkali s realitou okamžitě bych jim zakázal mít automobily se spalovacím motorem, létat a plout lodí. Jsou bohatě placení, tak ať předvedou, jestli se tak dá žít. Jsou jak církev, kážou vodu a pijí víno.“

Zdenek Myška:Rozhodnutí EU je správné. Klidně posílejte podmračené smajlíky, ale poničené klima vidíme všichni kolem sebe, takže si jej nevymyslela EU. Neudržitelnost fosilu je pak další důvod, proč je nutné začít jezdit na energii, která se dá vyrobit. Ropy se dnes těží 100 000 000 barelů DENNĚ!!! a to nemůže vydržet dlouho. Za pár dekád je konec a do té doby je nutné přesedlat…“

Pavel Pilch:Chci vidět, jak všude budou jezdit elektroauta. Jak mi u domu postaví cca 10 nabíječek, abychom se se sousedy nezabili, a jak to bude vypadat, až celá Evropa 1.7. vleze do elektroaut a pojede do Chorvatska a cca na stejném místě všem dojde šťáva. Abych si s sebou vezl elektrocentrálu...“

Josef Sládek:Hromadnou výrobou se elektroauta postupně zlevní pod cenu se spalovacím motorem. Když si prohlídnete detailně elektroauto, zjistíte že nemá spoustu agregátů oproti spalovacímu, má asi o 30 % součástek méně. Servis bude levnější. Provoz spalovacího stojí cca 2 Kč na km. Elektroauta 0,60Kč na km. Navíc můžete nabít ještě levněji doma z obyčejné zásuvky. Rychlonabíjecí stanice se začnou masivně stavět i v Čechách. Do roku 35 jich bude dostatek. Tento týden byla zveřejněna studie kolik bude potřeba elektřiny. Z ní vyplývá, že i kdyby jezdila dnes všechna auta v ČR na elektřinu stoupne spotřeba o 7 %...“

Jan Michajlik:Jen spotřeba benzínu je u nás dle ČAPPO asi 2mld. litrů za rok. Pokud počítám pro zjednodušení že 100km pro 100Kw auto je 10L, to celé převedou a podělím počtem hodin v roce, dostávám číslo 2283MW, což nemá ani Temelín. To nepočítám naftu, takže kde to budeme nabíjet?“

Jiří Mlejnek:Dotace ještě nikdy v historii žádnou revoluci ani evoluci nespustily. A stejně tak i zákazy. Buď se to stane přirozeně, protože všichni zázračně zbohatneme, vyřeší se technologie atp., nebo se budou tyhle sny jednoduše odkládat a odkládat. Budoucnost je dlouhá a bude zcela jistě jiná, než věští tyhle šarlatáni. Osobně nemám problém zahodit vše spalovací, vše je jenom o penězích, a jestli to bude fungovat lépe nebo alespoň stejně jako to, co mám teď.“

Jiri Cecil:Nákladní auta na baterie? Těžko. Lodě na baterie? Těžko. Letadla na baterie? Těžko. Vesmírné lodě na baterie? Těžko. Co načudí jeden start s vesmírnými turisty! A jak zamezit zamoření ovzduší každoročními požáry v přírodě i v průmyslu? Nelze. Jak zakázat sopečné erupce, co také zamořují celou atmosféru? Nelze. O kolik se ovzduší na zemi zlepší, když Evropa zakáže prodej spalovacích aut? Nejsem odpůrce elektroaut, ale jednoduše je nařídit a jen v Evropě? Ať si každý motorista vybere, jaký pohon mu vyhovuje. Dnešní osobní auta stejně produkují minimum zplodin oproti 70-80 létům. To se ve městech opravdu nedalo dýchat. Tak až EU vyřeší otázky uvedené výše, tak klidně jen elektro auta. Ale to nevyřeší nikdy. Navíc EU riskuje s takovými řešeními, že budou následovat další... exity.“

Jaký názor na zákaz spalovacích motorů v Evropě máte vy? Napište nám do diskuze

* Příspěvky čtenářů byly redakčně upraveny a kráceny

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.cryptonews.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.