Legendární "Kachna", která jezdí po silnicích již od roku 1939 se v roce 1980 dočkala zajímavé limitované edice Charleston. Ta má speciální lakování a také například jednoramenný volant, který je od roku 1976 montován do vyšších verzí 2CV. Vepředu jsou dvě sluneční clony, z nichž jedna je vybavena kosmetickým zrcátkem pro spolujezdce. Za nimi jsou dva háčky pro odblokování kapoty, aby se dala otevřít zevnitř. Na zahraničních inzertních serverech najdete tohle zajímavé vozítko v cenách od cca 6 do 10 tisíc eur.
Charleston 2CV 6 nabízí veškeré kouzlo a jednoduchost modelu 2CV, k němuž si dovoluje ladně a nenásilně dodat další nádech veselosti a elegance. Má nenapodobitelnou dvoubarevnou kapotu s jasně oddělenými barevnými plochami, která je současně příjemně zaoblená a připomíná linie prototypu 2CV z roku 1939. Tmavší odstín pokrývá spodní část karoserie, blatníky a střechu až po horní část čelního skla. Světlejší odstín se objevuje na dveřích kufru, kapotě, dveřích, liště kolem čelního skla a na kolech. Horní zaoblenou část oken kopírují dvě bílé lišty a nad nimi se táhne pochromovaný okraj. Limitovaná edice Charlestonu je opatřena světlomety v odstínu Červená Delage, sériové modely měly světlomety chromované. Nárazníky jsou v kovově šedém provedení a na dveřích kufru je nalepený monogram obdélníkového tvaru se jménem modelu. Chromované ozdobné lišty se objevují i u prahů a kola mají chromované ozdobné kryty vypůjčené od modelu Dyane. Přístrojová deska převzatá od verze 2CV 6 Club je vybavena velkým otáčkoměrem a obdélníkovými tlačítky pro aktivaci stěračů a výstražných světel a nachází se zde i kontrolka hladiny brzdové kapaliny. Vůz je opatřen jednoramenným volantem, který je od roku 1976 montován do vyšších verzí 2CV. Vepředu jsou dvě sluneční clony, z nichž jedna je vybavena kosmetickým zrcátkem pro spolujezdce. Za nimi jsou dva háčky pro odblokování kapoty, aby se dala otevřít zevnitř.
Vnitřek dveří je pokryt šedou tkaninou, kolem kliky je černá plastová lišta, do níž je zabudováno držadlo, které pomáhá při zavírání, a za lištou je skrytý uzavírací systém. Pro 2CV 6 Charleston v limitované edici je typické čalounění „Pieds de Coq“ („kohoutí stopa“)", zatímco čalounění v sériové verzi je šedé s kosočtverečným prošíváním. Na rozdíl od modelů 2CV 6 Club a Spécial zde chybí odstředivá spojka. Při uvedení na trh ani během celé kariéry vozu nezaznamenala motorizace 2CV 6 Charleston žádné významné změny. Vůz je nabízen s motorem A06/635 s výkonem 29 k DIN při 5750 ot./min. Tohoto výkonu bylo dosaženo v roce 1978 díky použití dvoukomorového karburátoru Solex 26/35 CSIC. Pokud jde o ostatní, tento motor o objemu 602 cm3, montovaný od února 1970, si zachovává své hlavní vlastnosti. Vrtání a zdvih jsou stále 74×70 mm, díky čemuž je kompresní poměr 8,5 a točivý moment 4 mkg při 3500 ot./min. Dvanáctivoltové elektrické zařízení zahrnuje alternátor 28 A spojený řemenem ke kladce pohánějící devítilopatkovou vrtuli chladiče. Odpružení reaguje s předními a zadními koly vybavenými spirálovými pružinami. Brzdy jsou bubnové vpředu i vzadu a ovládají se jedním hlavním válcem.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Délka: 383 cm Šířka: 148 cm -Výška: 160 cm Rozvor: 240 cm Počet míst: 4 Motor: A06/635 Zdvihový objem: 602 cm3 Vrtání: 74 mm Zdvih: 70 mm Kompresní poměr: 8,5 Točivý moment: 4mkg při 3500 ot/min Palivo: Benzín Výkon pro účely zdanění ve Francii: 3 CV Skutečný výkon: 29 k DIN při 5750 ot/min Pneumatiky: 125/15 Poměr výkonu a hmotnosti: 17,0 Hmotnost bez nákladu: 560 kg Přední brzdy bubnové, od roku 1982 kotoučové Zadní brzdy bubnové Ruční brzda: Mechanické ovládání u předních brzd