Škoda Octavia PRO v prodloužené verzi a s novými elektronickými systémy v Česku jezdit nebude

Foto: ŠKODA Auto

Čtvrtá generace modelu Octavia bude ve verzi PRO o 64 milimetrů delší a nabídne 12 palcový centrální displej a nejmodernější infotainment. Na českých silnicích ji ale nepotkáte


Foto: ŠKODA AutoČeská automobilka nabízí čínským zákazníkům nejnovější čtvrtou generaci svého bestselleru v podobě exkluzivní varianty, která je speciálně přizpůsobena čínskému trhu. Ve srovnání s novou generací vozu Octavia uvedenou v Evropě v roce 2020 má čínská verze o 44 milimetrů delší rozvor a celkově je delší o 64 milimetrů. Délková výhoda modelu Octavia PRO se stává ještě zřetelnější při srovnání s řadou Octavia třetí generace, která v Číně také zůstává v prodeji. Nová Škoda Octavia PRO využívá design evropského modelu, přední a zadní část má ve stylu sportovní verze Octavia RS. Dodává se s inovativními asistenčními systémy a nejmodernějším infotainmentem s 12 palcovým centrálním displejem.

Foto: ŠKODA AutoS více než 1,4 milionem v Číně prodaných kusů je Škoda Octavia klíčovým modelem české značky na jejím největším jednotném trhu. To je také důvod, proč ŠKODA AUTO u nové čtvrté generace modelu Octavia provedla před jeho uvedením na čínský trh exkluzivní úpravy. Nový model pro nejlidnatější zemi světa, prodávaný pod označením Škoda Octavia PRO, se může pochlubit rozvorem prodlouženým o 44 milimetrů na celkových 2 730 milimetrů. Díky tomu se dále zvětšuje již tak velkorysý prostor interiéru evropské verze modelu Octavia a nová varianta se stává opravdovým prostorovým králem. Její celková délka vzrostla o 64 milimetrů na 4 753 milimetrů a Škoda Octavia PRO je tak o 78 milimetrů delší než OCTAVIA třetí generace, která se bude v Číně nadále prodávat souběžně s novinkou.

Foto: ŠKODA AutoZcela nová Škoda Octavia PRO pro Čínu používá stejný design jako evropská Octavia čtvrté generace. Vyniká skulpturálními prvky, precizními liniemi a moderními, čistými plochami. Celkově se jedná o automobil, který svými liniemi evokuje tvary kupé. Dynamický vzhled modelu Octavia PRO podtrhují přední a zadní nárazníky ve stylu sportovní verze Octavia RS v kombinaci s černou střechou, černými vnějšími zpětnými zrcátky a koly z lehkých slitin o průměru až 18 palců. Přední i zadní světlomety mají ostré rysy s typickými krystalickými prvky značky ŠKODA a jsou standardně vybaveny technologií LED.

Nové architektuře interiéru vozu Škoda Octavia PRO dominuje víceúrovňový přístrojový panel a samostatně umístěný centrální displej s různě barevnou plochou pod ním, připomínající obrysy masky ŠKODA. Dotykový displej má úhlopříčku obrazovky 12 palců. Díky stálému připojení k internetu poskytují infotainmenty nejnovější generace přístup k mnoha mobilním online službám. Dalším digitálním a individuálně přizpůsobitelným systémem je na přání dostupný virtuální kokpit s úhlopříčkou obrazovky 10,25 palce. Lze jej doplnit head-up displejem, který promítá na čelní sklo do řidičova bezprostředního zorného pole údaje, jako jsou aktuální rychlost, navigační pokyny, dopravní značky a aktivované asistenční systémy. Multifunkční sportovní volant je tříramenný, s tlačítky a rolovacími ovladači. Model Octavia PRO nabízí také mnoho sofistikovaných komfortních prvků, jako jsou například přední sedadla, která kromě vyhřívání a elektrického polohování nabízejí také ventilaci, či elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru.

Škoda Octavia PRO je vybavena inovativními asistenčními systémy, třeba funkcí varování při vystupování, která cestující při otevírání dveří upozorňuje na vozidla nebo cyklisty blížící se zezadu. Nový model poskytuje řidičům asistenci při udržování a změně jízdního pruhu a v případě potřeby zahájí i nouzové zastavení. V nabídce nechybí ani adaptivní tempomat. K bezpečnému ovládání automobilu přispívá rovněž pokročilá víceprvková náprava, jejíž naladění těží z technických znalostí skupiny Volkswagen. Pohon zajišťuje efektivní motor 1,4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 250 Nm, spojený se sedmistupňovou převodovkou DSG s technologií shift‑by‑wire. To znamená, že při výběru převodového stupně malým ovladačem na středové konzoli komunikuje systém s převodovkou elektronicky, nikoli mechanicky.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.