Volkswagen Virtus za 310 tisíc korun se prohání v Česku. Pro Čechy ale nebude

Foto: Jan Smékal

Sedan Volkswagen Virtus za 310 tisíc korun by se v dnešní době, kdy například Škoda Fabia začíná na 370 tisících, jistě líbil mnoha Čechům. Bohužel, musí si nechat zajít chuť. Volkswagen Virtus se totiž v Česku prodávat nebude.


Foto: Jan SmékalSedan Volkswagen Virtus je postavený na platformě MQB A0 a je tedy jakýmsi sourozencem modelu Škoda Slavia, který je však určen pro indický trh. A i když Evropa, a Česko obzvláště, sedanům moc nepřeje, myslíme si, že by na našem trhu rozhodně nebyl Virtus bez šance. Tím spíše v dnešní době, kdy například základní cena modelu Škoda Fabia začíná na cca 370 tisících korun. I Volkswagen Virtus je však určen primárně pro indický trh, kde bude jeho cena začínat v přepočtu na částce cca 310.000,- Kč za verzi Comfortline, s motorem 1,0 TSI a manuální převodovkou.

Foto: Jan SmékalŠpičkově vybavená verze GT Plus, s motorem 1,5 TSI Evo a automatickou převodovku DSG, pak bude v Indii k dispozici v přepočtu přibližně za 505.000,- korun. Pěkné ceny, že? Tedy alespoň v dnešní době. Tím spíše, když v autě najdeme například virtuální kokpit, odvětrávané sedačky, indukční nabíjení telefonu, nebo třeba automatickou klimatizaci s funkcí Air care. Auto i v obyčejné bílé barvě, ve které jsme ho spatřili na mladoboleslavské dálnici D10, vypadá velice hodnotně a budeme se asi opakovat, když zmíníme náš subjektivní názor, že by se jistě líbil i mnohým evropským zákazníkům.

Značka Volkswagen, podle dnešní tiskové zprávy, ve fiskálním roce 2022 ještě více posílila svou ziskovost. Díky efektivnímu řízení prodeje a důsledné optimalizaci nákladů se společnosti podařilo dosáhnout výborného hospodářského výsledku. Navzdory náročným ekonomickým podmínkám a napjaté geopolitické situaci vzrostl provozní zisk před zaúčtováním mimořádných položek na 2,6 miliardy EUR a provozní ziskovost na 3,6 procenta (fiskální rok 2021*: 2,2 miliardy EUR/3,2 procenta).

 Problémy se zásobováním a z nich vyplývající nižší počty dodaných vozidel se negativně podepsaly na hospodářském výsledku především ve druhém pololetí. K robustnímu zisku v roce 2022 významně přispěly regiony Severní a Jižní Ameriky. Volkswagen plánuje, že bude svůj podíl na těchto trzích i nadále výrazně zvyšovat. Volkswagen navíc hodlá ještě více urychlit transformaci na elektromobilitu. Značka očekává, že do roku 2030 vzroste podíl elektromobilů v Evropě na cca 80 procent. Proto do roku 2026 uvede na trh deset nových elektrických modelů, a to včetně elektromobilu Volkswagen s cenou pod hranicí 25 000 EUR, který oslavil světovou premiéru jako studie ID. 2all.

Jak se vám model Volkswagen Virtus líbí? Brali byste jeho základní benzínovou verzi za 300 tisíc korun, nebo raději elektromobil ID. 2all za 25 tisíc euro, tedy cca 600 tisíc korun? Napište nám do diskuze.

Volkswagen Virtus za 310 tisíc korun se prohání v Česku. Pro Čechy ale nebude

Jan Smékal

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

 

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.