Honda CR-V Hybrid e:HEV Sport Line – vypadá možná nudně, ale rozhodně nezklame

Foto: Jan Smékal

Honda CR-V je nejprodávanější model značky, a ve verzi Sport Line se nabízí výhradně jako tzv. „mild hybrid“ se dvěma elektromotory a pohonem 4x4. Spotřeba ve městě by se měla pohybovat kolem 5l na 100km


Pojďme začít rovnou tou spotřebou a na rovinu si musíme říci, že na hranici pěti litrů se nám podařilo dostat pouze v situaci, kdy jsme jízdu ve městě začínali a mohli jsme tedy alespoň nějakou porci kilometrů využívat elektrický pohon. Jakmile jsme ale jeli opačným směrem, tedy přijeli jsme po dálnici do Prahy, spotřebu se moc dolu dostat nepodařilo. Svižná dálniční jízda bez nějakého zásadního zpomalování a brzdění totiž nenabízí tolik rekuperační energie a akumulátor nebyl nabitý ani ze čtvrtiny.

V praxi to znamenalo, že se potom i jízda v pražské zácpě odehrávala z velké části ve spalovacím režimu a spotřeba pochopitelně stoupla. Celkově jsme s Hondou najezdili přibližně 650 kilometrů s podílem 50 procent po dálnici, 30 procent po městě a zbytek okresní silničky. Celkovou spotřebu jsme dostali pod 7 litrů, konkrétně na 6,7l/100km. Na takhle velké SUV to je velmi přijatelná hodnota. Abychom ale byli upřímní – kdo by chtěl docílit ještě nižší spotřeby, určitě se mu to povede. Z jízdy ale potom nebude mít příliš velký zážitek, protože bude neustále hlídat okamžitou spotřebu, místa pro brzdění, rychlost rozjezdu na semaforech atd…

Vnější design Hondy CR-V není nijak výstřední a za autem se asi málokdo ohlédne. To ale většinou majitelům tohoto vozu vyhovuje. Má z něj čišet nevtíravá elegance a trochu toho sportovního ducha. Díky černé barvě a efektním černým kolům se to v tomto případě povedlo. Auto působí příjemným dojmem a díky chromovaným lištám kolem oken, a také díky podobně vyvedené liště na spodní hraně dveří, z auta vyzařuje i punc elegance.

Interiér vozu by si nějaké omlazení zasloužil, na druhou stranu – proč měnit něco, co skvěle funguje. Výhradu máme k snad jen k trochu postaršímu infotainmentu a k tlačítkovému ovládání voliče jízdních režimů. Ani po týdnu ježdění se nám nepovedlo volit jednotlivé režimy bez nutnosti podívat se na střední tunel. Otočný nebo posuvný volič by byl podle našeho názoru jednodušší a pro řidiče přívětivější.

Nová Honda CR-V je autem pro klidné řidiče, kteří ocení mildhybridní technologii, ačkoliv v úspoře paliva se nejedná o žádný zázrak. Nabídne slušnou dávku komfortu i elegance a bezesporu vynikající kvalitu. V novém „céervéčku“ již nenajdete jinou technologii než hybridní, proto je na zvážení, zda se investice do nového modelu vyplatí. Zánovní kousky předchozí generace totiž aktuálně vypadají cenově velice příznivě.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.