Takhle to může dopadnout, když se servis auta řeší přes video. Technik nemusí závadu rozpoznat a majitel tak může s autem zažít perné chvilky. Podobnou zkušenost popsala majitelka Tesla Model 3
Majitelka Tesly Model 3 Performance, April Gillmorová, podobnou zkušenost zažila. Na autě ji totiž chybělo něco velmi zásadního – brzdová destička. Gillmorová převzala 19. prosince své nové auto. Během jízdy si však všimla znepokojivého zvuku od zadního kola na straně řidiče. Následující den nahlásila problém společnosti Tesla, která jí řekla, že dříve než za tři týdny nejsou žádné volné termíny pro servisní kontrolu k dispozici. Nicméně fyzická kontrola se ani tak neměla uskutečnit a Tesla požádala o video hlášeného problému.
Neměla jsem ponětí, že Tesla takto zacházela se svými zákazníky již v minulosti
April Gillmorová; Majitelka Tesla Model 3
Technici Tesly však na videu nezaznamenali žádný problém. Ale protože se hluk zhoršil, navštívila Gillmorová nezávislou místní prodejnu Tesla, kde technik sundal kolo aby zjistil, že chybí vnitřní brzdová destička. Tento technik také následně konstatoval, že auto pravděpodobně potřebuje již nejen brzdovou destičku, ale také nový rotor a brzdový třmen.
Vzhledem k tomu, že zmíněné auto bylo v servisu o vánočních svátcích, neměla majitelka možnost se nějakým způsobem k závadě vyjádřit, a to až do 27. prosince, kdy jí bylo řečeno, že díly jsou na objednávku a že její auto by mělo být připraveno 31. prosince. Toho dne byl předpokládaný termín opravy vozu posunut na 7. ledna, kdy jí bylo řečeno, že díly stále nejsou k dispozici, a že v důsledku toho je oprava jejího auta odložena až na 14. ledna. "Absolutně nedůvěřuji značce Tesla. Nejen, že mi dodali auto, které nebylo bezpečné pro řízení, ale také mě odpálkovali kvůli hluku, který auto vydávalo. Neměla jsem ponětí, že Tesla takto zacházela se svými zákazníky před touto zkušeností.“ zakončuje Gilmmorová.