Nová kola u modernizovaného modelu Škoda Kodiaq vzbudila vlnu negativních diskuzí

Foto: Škoda Auto

Modernizované SUV Škoda Kodiaq bylo představeno nejen s novým designem předních i zadních světel, s novým motorem, ale také s novými disky kol. Jejich design však rozvířil na sociálních sítích vášnivé diskuze


Nový design bude základním poznávacím znakem omlazeného SUV Škoda Kodiaq. Příď dostala vzpřímenější šestiúhelníkovou masku chladiče a novou, výše položenou kapotu. Kodiaq také díky dalším detailům získal off-roadovější vzhled, podepisují se na něm především nové nárazníky. Ty jsou po obou stranách orámovány prvky ve tvaru písmene L. Vyznačují se širším centrálním přívodem vzduchu a dekory v barvě hliníku. 

Kodiaq má pro značku ŠKODA obrovský význam. Tento model stál na počátku naší SUV ofenzívy a otevřel zcela nový, vysoce dynamický segment vozů SUV
Thomas Schäfer; předseda představenstva ŠKODA Auto 

Nové jsou také světlomety vpředu. Hlavní svítilny jsou užší a působí dynamicky, v kombinaci s mlhovými světly pak tvoří novou, „čtyřokou“ světelnou grafiku tohoto SUV. Čelní světlomety nově využívají standardně Full LED technologii a volitelně jsou k dispozici Matrix LED světlomety. 

Zadní nárazník dostal výrazný difuzor a jeho grafické provedení ladí s předním nárazníkem. Přepracovaný nárazník s výraznými hranami zároveň pomáhá opticky rozšiřovat karoserii auta a dodává jí dynamičtější vzhled. V tomto mu asistují i další prvky: zejména nový spojler na vrcholu pátých dveří a také přepracované světlomety, které mají full LED techniku a nově užší a ostřeji řezané tvary. Grafika ve stylu písmene C ovšem zůstává. 

Foto: Škoda AutoNejvíce diskuzí na sociálních sítích však vzbudila nová kola s plastovými výplněmi.  Automobilka tato kola prezentovala na fotografiích verze RS, což značná část fanoušků, například na sociální síti Instagram, dosti výrazně kritizovala. Kritika argumentovala především tím, že zmíněná kola patří spíše na elektrifikovanou verzi, než na variantu RS. Je sice pravda, že plastové krytky se dají odstranit, ale ani podle nás taková kola dynamické variantě RS příliš nesluší. Naopak kola u verze Laurin & Klement Kodiaqu sluší náramně.

Podle vyjádření správce instagramového profilu @skodacr je účelem designu těchto kol optimalizace aerodynamiky vozu a je jen na zákazníkovi, zda taková kola pro svůj vůz zvolí, či nikoliv. Za nás se domníváme, že většina Kodiaqů ve verzi RS tato kola mít nebude. Ale to ukáže až čas, kdy budeme tyto nové kousky vídat na silnicích.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.