Dvojnásob to platí pro ty, kteří tráví za volantem více času, najezdí hodně kilometrů nebo často vyrážejí do zahraničí. Například u trvalých následků na zdraví může pojišťovna odškodnění vyplácet i několik desítek let
Připravit váš vůz na zimu, to není zdaleka jen otázka přezutí pneumatik. Nejlépe je vybrat si vhodné pojištění, které dobře slouží po celý rok a přináší řadu výhod, třeba širokou asistenci, když vás potká na silnici nějaká nepříjemnost. „Nejlepší asistence je ta, u které klient nemusí přemýšlet nad ničím a my se postaráme o vše – o něj i auto, ať se stane cokoli. Neboli naše asistence MAX+, kterou od listopadu nabízíme,“ uvádí ředitel Úseku pojištění motorových vozidel Kooperativy Aleš Zethner, kterého jsme požádali o krátký rozhovor právě na téma pojištění a asistenčních služeb. Zimní období, kdy řidič často cestují do zahraničních horských oblastí, je navíc vhodnou dobou k případnému navýšení pojistných limitů
Jakou roli dnes hrají asistenční služby?
Úkolem a cílem moderní pojišťovny totiž už dávno není „jen“ precizně, rychle a pokud možno bezpapírově zlikvidovat a vyplatit škodu. Dnešní nároční klienti vyžadují více, tedy i faktické řešení obtížné situace, typicky formou asistenční služby především v případě poruchy či havárie na silnici.
Jak na to reagujete?
Každoročně evidujeme růst asistenčních zásahů u motoristů. Proto jsme se rozhodli od listopadu nabídnout nový nadstandardní asistenční program MAX+, kde pro nepojízdné vozidlo zajistíme příjezd a práci mechanika v terénu, vyproštění, odtah vozidla, nebo přeložení nákladu do náhradního vozidla. A to vše bez limitu, nejen u nás, ale i v zahraničí. Ale také zajistíme zapůjčení náhradního osobního vozidla v ČR i v zahraničí až na 7 dní či jeho úschovu až na 15 dní. Nově jsme také rozšířili u pojištění skel rozsah krytí na skla v pevné, skládací nebo odnímatelné střeše, a dokonce i zrcadlová skla zpětných zrcátek.
V poslední době škody z povinného ručení stále rostou, jedná se zejména o škody na zdraví. Uvědomují si řidiči, že nejnižší limity nemusí stačit?
Zlepšuje se to. V povinném ručení klientům doporučujeme zvolit vyšší limity, alespoň 100 milionů na majetkové škody a 100 milionů na škody na zdraví. Dvojnásob to platí pro ty, kteří tráví za volantem více času, najezdí hodně kilometrů nebo často vyrážejí do zahraničí. Například u trvalých následků na zdraví může pojišťovna odškodnění vyplácet i několik desítek let. Proto jsme sjednání vyšších limitů podpořili formou zajímavých benefitů a s potěšením zjišťujeme, že se to osvědčilo. Více než tři čtvrtiny klientů si už volí limity 70/70 milińů a vyšší.
Mluvil jste o benefitech u vyšších limitů, co k nim tedy vaši klienti získají navíc?
V novém produktu, který jsme na konci loňského roku uvedli na trh, získají klienti od limitu 70/70 milionů úrazové pojištění řidiče. Při sjednání povinného ručení s limity 100/100 milionů Kč a vyššími pak získají automaticky i komfort přímé likvidace. Tu využijí v situaci, kdy jsou poškozeným při dopravní nehodě způsobené jiným vozidlem – nemusí nic složitě řešit s pojišťovnou viníka, obrátí se na svoji pojišťovnu a ta s nimi vše vyřeší. Při sjednání s havarijním pojištěním zdarma získají i pojištění VÝMOL, tedy škody, kterou si způsobí na neoznačeném výmolu v silnici.