Nový Peugeot 408 cílí na řidiče, kteří mají rádi nekonvenční design, nové technologie a inovace. Zároveň cílí na řidiče, kteří si nechtějí nechat ujít emoce při řízení auta. A pochopitelně také na řidiče, kteří si toto vše mohou finančně dovolit.
Nový Peugeot 408 je bezesporu lvem na současném automobilovém trhu. Nejenom proto, že ho má ve svém logu, ale především proto, že vystupuje z designové šedi, která se na současných silnicích objevuje. Vždyť zkuste zapřemýšlet, za jakým autem jste se v posledních měsících na ulici ohlédli. Možná nějaký italský supersport. Nebo kolem vás projel Karlos Vémola ve svém Mercedesu, nebo třeba Leoš Mareš v bílém Rolls Royce. Ale jinak? Nuda, nuda, nuda…
Za novým Peugeotem 408 se ale určitě otočíte. Jeho design je totiž na současné poměry opravdu odvážný. A odvaha se cení. Peugeot 408 vyniká především svou dynamickou siluetou fastbacku a nezaměnitelným stylem, který se vymyká současným kategoriím. Linie jsou ostré, mřížka chladiče, která přebírá barvu karoserie a dokonale tak splývá s přední částí vozu, je přerušena novým znakem Peugeot v podobě lví hlavy. Překvapivý je obrácený tvar zadního nárazníku, který dodává profilu nebývalou dynamiku. Model 408 stojí na velkých kolech o průměru 720 mm. Dvacetipalcové ráfky mají nezvyklý geometrický design.
Nabídka pohonů vozu Peugeot 408 zahrnuje dvě plug-in hybridní verze o výkonu 180 a 225 k a benzinový motor o výkonu 130 k. Všechny tři varianty jsou spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8. Za několik měsíců od uvedení těchto pohonů na trh bude následovat plně elektrická verze.
Cena modelu začíná na částce 830 tisíc korun za výbavovou verzi Allure s motorem 1,2 PureTech o výkonu 130 koní. Vrcholná verze GT potom s hybridním ústrojím o systémovém výkonu 225 koní přijde na částku 1.215.000,-Kč.
Jak se vám nový Peugeot líbí? Napište nám do diskuze.