Parádní zvrat a vítězství v pěti setech – to bylo včerejší finále French Open, které po pěti letech opět ovládl Novak Djoković. Svého soupeře dohnal k slzám smutku, automobilku Peugeot naopak k slzám radosti.
Tenisový šampion Novak Djoković – světová jednička v žebříčku ATP, vítěz French Open 2016 i 2021, a ambasador značky Peugeot, se kterou sdílí stejné hodnoty, je hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered. Kampaň odstartovala 30. května, v den zahájení letošního turnaje French Open. Plug-in hybridní 508 Peugeot Sport Engineered s pohonem všech kol a výkonem 360 k kombinuje vysoký výkon a nízké emise (46 g CO2/km), což jsou vlastnosti, jež Novak Djoković, který se velmi zajímá o otázky životního prostředí, oceňuje. Dokonalost, perfektní vzhled a emoce, to jsou hodnoty značky Peugeot, jež sdílí i šampion Novak Djoković. Ten již figuruje 322 týdnů na prvním místě žebříčku ATP, což je historický rekord a tato série stále nekončí.
Jsem velmi hrdý na to, že mohu na svém triku nosit značku Peugeot, a těší mě, že jsem měl tu čest být jedním z prvních, kdo se s vozem 508 Peugeot Sport Engineered svezl
Novak Djoković; Vítěz French Open 2016 a 2021
Značka Peugeot, která se opírá o svou historii, rozvoj elektrifikace a strategii „Power of choice“, pokračuje ve svém odhodlání přejít na nové zdroje energií. Model 508 Peugeot Sport Engineered to potvrzuje novým konceptem Neo-Performance, vyznačující se odpovědnějším a úspornějším výkonem.
„Neo-Performance představují u značky Peugeot zodpovědné sportovní vozy. Jsou dokonalým spojením sportovního charakteru a elektrifikované technologie s nízkými emisemi CO2. Novak Djoković jako přední světový tenista, pro kterého je velmi důležitá otázka ochrany životního prostředí, je ideálním ambasadorem našeho nového vozu 508 Peugeot Sport Engineered. Odráží se to i v naší nové reklamní kampani, jejímiž klíčovým sdělením je kombinace vysokého výkonu s ekologickou odpovědností,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka značky Peugeot.
„Jsem velmi hrdý na to, že mohu na svém triku nosit značku Peugeot, a těší mě, že jsem měl tu čest být jedním z prvních, kdo se s vozem 508 Peugeot Sport Engineered svezl. Jako sportovec a občan, který se velmi zajímá o otázky životního prostředí, s potěšením a přesvědčením podporuji strategii elektrifikace značky Peugeot. Velmi oceňuji také to, že Peugeot zajišťuje mobilitu hráčů na French Open plně elektrifikovaným vozovým parkem,“ uvedl Novak Djoković.
Tématem reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered je ticho v kombinaci s výkonem. Ukazuje, že nejvýkonnější sériový vůz, jaký kdy Peugeot vyrobil, může díky elektrické technologii podávat výkony šetrné k životnímu prostředí, a to jak z hlediska hluku, tak emisí. Nabízí se přirozená paralela s Novakem Djokovićem, který je známý tím, že před zahájením výměny na kurtu vyžaduje pro své soustředění naprosté ticho.