Jako nové stálo "balík", dnes je to téměř podpultová ojetina. Mitsubishi Eclipse Cross

Foto: Jiří Soukup

Supermoderní vnější design, interiér naopak v duchu devadesátých let. Ale komu by to vadilo? Ojetý Mitsubishi Eclipse Cross se dá koupit i za polovinu původní ceny. Problémem je ale fakt, že jich v autobazarech moc není a stává se z něj tak trochu "podpultovka".


Nákup auta by měl být samozřejmě otázkou rozumu a potřeb jeho budoucího majitele, ale co si budeme povídat. Emoce hrají mnohdy mnohem větší roli než bychom si přiznali. A právě Mitsubishi Eclipse Cross na tuhle notu umí zahrát opravdu parádně. Je to ale čistě subjektivní názor, někomu se design líbí, druhému nikoliv. I když na druhou stranu - tohle auto také tak trochu mate tělem. Zvenku je to designová mega moderna, na které se podepsal bývalý designér Infiniti Cunehiro Kumimoto, uvnitř ale chvilkama tak trochu „devadesátky“. Ale bude to jeho majiteli vůbec vadit?

Eva (ředitelka cestovní kanceláře, 39 let)

Foto: Jiří Soukup"Mně se tohle auto zvenku líbí opravdu moc. Vypadá hodně luxusně, hlavně z boku. Krásná barva i kola a zezadu je to takový malý „kosmířan“ (smích). Uvnitř to je ale už trochu nuda. Je, škoda že se odvážný design exteriéru neprojevil i uvnitř auta. Sice tady vlastně asi nic nechybí, ale strašně mi to připomíná auta, ve kterých jsem jezdila před deseti lety. Přístrojovka je prostě trochu retro, stejně jako tlačítka palubního počítače za volantem, nebo kolébkové přepínače vyhřívání sedadel u řadící páky. Poprvé jsem v autě viděla couvací kameru s ukazatelem vzdálenosti v centimetrech. To je opravdu parádní věc. Na co jsem si ale vůbec nemohla zvyknout, je chod spojky, resp. okamžik jejího záběru. Jak u závodního auta. Když se na milimetr netrefíte, skáčete jak žák autoškoly. Jo a kde byla schovaná sada na opravu pneumatiky, to jsem nezjistila ani po rozebrání celého kufru. A jestli bych ho chtěla? Chtěla, ale se čtyřkolkou, xenonovými světly a naftovým motorem".

A jak jsme to viděli my?

Foto: Jiří SoukupS autem jsme najeli skoro 700 kilometrů. Nejezdilo se s ním špatně, i když asi bychom snesli trochu výkonnější motor. Pod kapotou totiž byla benzínová turbo „patnáctistovka MIVEC, s výkonem 120kW. Papírově to není málo, ale při jízdě se nám zdálo, že je motor tak nějak „přidušený“. Většinou jsme jezdili po dálnici, ve městě asi 20 %, na okreskách pak cca 20 %. Spotřebu jsme udrželi na hodnotě 7,3l/100km, ale při svižnější jízdě počítejte se spotřebou cca o litr vyšší. Škoda absence čtyřkolky, na cestě na hory nebo po mokré louce k chalupě by se určitě hodila. Za mě se tedy určitě vyplatí nad čtyřkolkou popřemýšlet. Ohledně interiéru musíme souhlasit s Evou. Tady se mohli designéři klidně trochu odvázat. Po obhlédnutí auta z venku, kdy se nám jeho tvary opravdu hodně líbily, jsme po nasednutí měli pocit, že jsme v jiném a o hodně starším autě. Ničemu to nevadí, všechno funguje jak má, ale přeci jen, konkurence je trochu dál…

Mitsubishi Eclipse Cross to i přes svůj atraktivní vzhled nebude mít na trhu snadné. Pro mnoho potencionálních kupců bude právě design překážkou, jinému může chybět čtyřkolka s manuálem a dieselový motor, dalšího zase třeba neuspokojí využitelnost zavazadlového prostoru. My bychom určitě volili verzi ve čtyřkolce. Ta byla ale dostupná pouze s automatickou převodovkou CVT, kde cena nového vozu začínala na částce 720.000,-Kč, ve výbavě INSTYLE pak dokonce 790.000,-Kč, což není zrovna málo. Jenže nyní se jako ojeté dá tohle auto koupit i za polovinu. Bohužel, v bazarech jich moc není, a tak se zájemce bude muset podívat spíše v zahraničí.

 

 

Jako nové stálo "balík", dnes je to téměř podpultová ojetina. Mitsubishi Eclipse Cross

Jiří Soukup

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.