Některé nabíječky Tesla Supecharger nabídnou dobíjení elektromobilů zdarma

Foto: tesla.com

Tesla nabídne konkurenčním elektromobilům bezplatné dobíjení zřejmě kvůli nařízení Evropské unie, které vyžaduje, aby nové nabíjecí stanice poskytovaly alespoň 1 nebo 2 nabíječky se zástrčkou CCS2, který je evropským standardem


Uživatel twitteru TeslaStars uvádí, že některé stanice Supercharger nyní nabízejí bezplatné nabíjení pro všechny značky elektrických vozidel. Elon Musk již celkem dávno navrhl ostatním výrobcům, aby se připojili k síti Superchargerů, ale vždy měl podmínku, že konkurenční výrobci automobilů budou muset platit, a to nejen za elektřinu pro nabíjení automobilů, ale také budou přispívat do výstavby nových stanic. Proč by tedy Tesla nabízela konkurenčním elektromobilům bezplatné nabíjení bez jakéhokoli souhlasu s výrobou těchto automobilů? Uživatel TeslaStars si myslí, že je to kvůli nařízení Evropské unie, které vyžaduje, aby nové nabíjecí stanice poskytovaly alespoň 1 nebo 2 nabíječky, které budou nabíjet jakoukoli značku, která má zástrčku CCS2, která je evropským standardem.


Autopilota v Tesle nastavil na limit 100km/h. Ten pak musel bojovat s lidskou hloupostí, která žádný limit nemá
Tohle zatím neumí nikdo na světě - Lucid umožní konfigurovat automobil ve virtuální realitě
Uber a GM plánují 100% elektrifikaci do roku 2030. V Praze ale asi moc daleko nedojedou.


Automobilka Tesla dále pracuje na vybudování továrny v Berlíně. Aby však mohla splnit svoje „poslání“, musí Tesla dělat víc než jen stavět auta, ale musí také zajistit, aby jejich majitelé měli pohodlné a spolehlivé místo pro nabíjení, když se například rozhodnou jet na delší vzdálenost a nemohou tak využít nabíjení z domácí sítě. Když si Tesla zhruba před rokem vybrala pro evropský Model 3 nabíjecí port CCS2, nastala situace, kdy jejich majitelé mohli nabíjet nejen u Tesly, ale také u mnoha dalších nabíjecích stanic. Teď se zdá, že nový zákon EU vyžaduje, aby společnost Tesla otevřela své nabíjecí stanice i pro jiné elektromobily.

Jedná se tak o důležitý krok k tomu, aby dobíjecí síť v Evropě fungovala dobře pro majitele elektrických vozidel všech značek automobilů. Nyní Tesla potřebuje pouze aktualizovat svůj software, aby zajistila, že vozidla, která nejsou Tesla, zaplatí nějakým způsobem svůj spravedlivý podíl na nákladech.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.cryptonews.cz

www.cestyavylety.cz 

www.cartrax.cz

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.